آپلود عکس رایگان و دائمی"/>
loading...
زندگی من...
خودم بازدید : 4 جمعه 10 خرداد 1392 نظرات (0)
آپلود عکس رایگان و دائمی" border="0">

بعد از حدود دوماه برای ادامه سربازی به شهر خودم منتقل شدم و به عنوان مسئول دبیرخانه فرهنگی اجتماعی قسمت فرهنگی سپاه ناحیه نهاوند معرفی شدم،و در کنار مسئولین بزرگ و مهربان و دوست داشتنی و مقرراتی همچون حاج محمد بهشتی خواه و سرگرد علی فریادرس و سروان میثم رحیمی و سروان بهمن سیاوشی خدمتم را به زندگی در کنار این دوستان عزیز ادامه دادم و با لطفی که سربازان این قسمت به بنده داشتند به عنوان نماینده سربازان این قسمت مرا معرفی می کردند،گرچه در میان این سربازان می توان به دوست خوبم و استاد دانشگاه دکتر فرزاد شمس اشاره نمود،گرچه به دلیل مرتب بودن بیش از حد در صبحگاه مشترک معمولا به عنوان ارشد سربازها در صف انتخاب می شدم اما سربازها از من فاصله می گرفتند به دلیل اینکه لباس های من هر روز اتو زده و پوتین هایم هر روز به قدری براق می شد که به دلیل این مرتبی معمولا توسط قرارگاه قضایی و انضباطی مورد تشویق قرار می گرفتم اما اینطور هم نبود در اذیت کاری های زمان سربازی از قافله اذیت کارها عقب بمانم تا جایی که برای بودن با آنها به همراه آنها به یک هفته ممنوع الخروجی با بقیه ی افسران و درجه داران وظیفه تنبیه شدیم که در پایان یک هفته کسی تمایل خانه رفتن را نداشت.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آپلود عکس رایگان و دائمی" alt="من و موسیقی..." title="من و موسیقی..." width="60" height="60" class="img_posts" align="middle">من و موسیقی...
    جمعه 10 خرداد 1392
    آپلود عکس رایگان و دائمی" alt="آغاز بعد از پایان..." title="آغاز بعد از پایان..." width="60" height="60" class="img_posts" align="middle">آغاز بعد از پایان...
    جمعه 10 خرداد 1392
    آپلود عکس رایگان و دائمی" alt="من و پایان سربازی..." title="من و پایان سربازی..." width="60" height="60" class="img_posts" align="middle">من و پایان سربازی...
    جمعه 10 خرداد 1392
    آپلود عکس رایگان و دائمی" alt="من و سربازی و زندگی..." title="من و سربازی و زندگی..." width="60" height="60" class="img_posts" align="middle">من و سربازی و زندگی...
    جمعه 10 خرداد 1392
    آپلود عکس رایگان و دائمی" alt="من و سربازی..." title="من و سربازی..." width="60" height="60" class="img_posts" align="middle">من و سربازی...
    جمعه 10 خرداد 1392
    آپلود عکس رایگان و دائمی" alt="اولین چالش زندگی من..." title="اولین چالش زندگی من..." width="60" height="60" class="img_posts" align="middle">اولین چالش زندگی من...
    جمعه 10 خرداد 1392
    آپلود عکس رایگان و دائمی" alt="من و تولد..." title="من و تولد..." width="60" height="60" class="img_posts" align="middle">من و تولد...
    جمعه 10 خرداد 1392
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 5
  • بازدید کلی : 340