آپلود عکس رایگان و دائمی"/>
loading...
زندگی من...
خودم بازدید : 5 جمعه 10 خرداد 1392 نظرات (0)
آپلود عکس رایگان و دائمی" border="0">

بالاخره در  اول شهریورماه سال 89 به خدمت سربازی اعزام شدم و از پس از تقسیم نیروها در فرماندهی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان مشغول به خدمت مقدس سربازی گشتم نکته جالبی که برای من همیشه یادآوری می شود در دوره ای که در سپاه منطقه بودم این است که من و برادر بزرگم که اواخر دوره سربازی ایشان بود در یک پادگان،یک قسمت و یک اتاق خدمت کردیم البته کوتاه مدت،چون من جانشین برادرم بودم حکم من به عنوان مسئول سالن همایشات شهید امیدی سپاه انصارااحسین رقم خورد،گرچه بسیار وظیفه سنگین و سختی بود اما چاره ای نبود چون سرباز بودیم و وظیفه داشتیم.در مدت حدود دو ماه در سپاه انصار خدمت کردم و با دوستان عزیزی که در آن مقطع زمانی پیدا کردم خاطراتی به یاد ماندنی را رقم زدیم از جمله جشن تولدی که در آسایشگاه ما که آسایشگاه افسران نام داشت گرفتیم و خاطراتی شیرین و فراموش نشدنی دیگر...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آپلود عکس رایگان و دائمی" alt="من و موسیقی..." title="من و موسیقی..." width="60" height="60" class="img_posts" align="middle">من و موسیقی...
    جمعه 10 خرداد 1392
    آپلود عکس رایگان و دائمی" alt="آغاز بعد از پایان..." title="آغاز بعد از پایان..." width="60" height="60" class="img_posts" align="middle">آغاز بعد از پایان...
    جمعه 10 خرداد 1392
    آپلود عکس رایگان و دائمی" alt="من و پایان سربازی..." title="من و پایان سربازی..." width="60" height="60" class="img_posts" align="middle">من و پایان سربازی...
    جمعه 10 خرداد 1392
    آپلود عکس رایگان و دائمی" alt="من و سربازی و زندگی..." title="من و سربازی و زندگی..." width="60" height="60" class="img_posts" align="middle">من و سربازی و زندگی...
    جمعه 10 خرداد 1392
    آپلود عکس رایگان و دائمی" alt="من و سربازی..." title="من و سربازی..." width="60" height="60" class="img_posts" align="middle">من و سربازی...
    جمعه 10 خرداد 1392
    آپلود عکس رایگان و دائمی" alt="اولین چالش زندگی من..." title="اولین چالش زندگی من..." width="60" height="60" class="img_posts" align="middle">اولین چالش زندگی من...
    جمعه 10 خرداد 1392
    آپلود عکس رایگان و دائمی" alt="من و تولد..." title="من و تولد..." width="60" height="60" class="img_posts" align="middle">من و تولد...
    جمعه 10 خرداد 1392
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 12
  • بازدید کلی : 347