loading...
زندگی من...
خودم بازدید : 16 جمعه 10 خرداد 1392 نظرات (0)

بالاخره در مقطع راهنمایی با استاد بزرگی به نام استاد مجتبی شفایی طراحی سیاه قلم را به صورت حرفه ای آغاز کردم و تا مراحل سطح پیشرفته پیش رفتم اما در مقطع دبیرستان با حضور در هنرستان فنی و انتخاب رشته عمران ساختمان طراحی برایم با نقشه کشی ساختمان لذتی بیشتر داشت تا جایی که در گوشه تمام کتاب ها و دفترها و جزواتم پرسپکتیوهای سازه ها کشیده شده بود،و چنان تخیلاتم با طراحی سازه های جدید آمیخته شده بود که توانستم در آخرین مقطع تحصیلی هنرستان در آزمون نقشه کشی رتبه اول را کسب کنم،گرچه محیط هنرستان از نظر اخلاقی نیز زیاد جو مناسبی نداشت در مقطع اول دبیرستان به عنوان دانش آموز نمونه اخلاق از بین چیزی حدود 500 دانش آموز انتخاب و معرفی شدم و مورد تقدیر مدیران آموزش و پرورش شهرستان قرار گرفتم،و در چندین مسابقه علمی که بصورت کشوری و استانی و شهرستانی برگزار می شد بصورت دوره ای در هر دوره بین رتبه های برتر شهرستان و استان بودم،و حتی کشوری جای داشتم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آپلود عکس رایگان و دائمی" alt="من و موسیقی..." title="من و موسیقی..." width="60" height="60" class="img_posts" align="middle">من و موسیقی...
    جمعه 10 خرداد 1392
    آپلود عکس رایگان و دائمی" alt="آغاز بعد از پایان..." title="آغاز بعد از پایان..." width="60" height="60" class="img_posts" align="middle">آغاز بعد از پایان...
    جمعه 10 خرداد 1392
    آپلود عکس رایگان و دائمی" alt="من و پایان سربازی..." title="من و پایان سربازی..." width="60" height="60" class="img_posts" align="middle">من و پایان سربازی...
    جمعه 10 خرداد 1392
    آپلود عکس رایگان و دائمی" alt="من و سربازی و زندگی..." title="من و سربازی و زندگی..." width="60" height="60" class="img_posts" align="middle">من و سربازی و زندگی...
    جمعه 10 خرداد 1392
    آپلود عکس رایگان و دائمی" alt="من و سربازی..." title="من و سربازی..." width="60" height="60" class="img_posts" align="middle">من و سربازی...
    جمعه 10 خرداد 1392
    آپلود عکس رایگان و دائمی" alt="اولین چالش زندگی من..." title="اولین چالش زندگی من..." width="60" height="60" class="img_posts" align="middle">اولین چالش زندگی من...
    جمعه 10 خرداد 1392
    آپلود عکس رایگان و دائمی" alt="من و تولد..." title="من و تولد..." width="60" height="60" class="img_posts" align="middle">من و تولد...
    جمعه 10 خرداد 1392
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 11
  • بازدید کلی : 346